Cucusor's Blog
Just another WordPress.com weblog

Zi-mi ce pastrezi in frigider, ca sa-ti spun cine esti.

Mai sti oare cum miroase golul din frigiderul tau?

©

Probabil ca nu si pun pariu pe o cutie de smantana, niste gem de prune si o doza de bere ca ai si tu frigiderul ca si nemancatii astia de mai jos. Cumperi ca un fraier tot ce-ti pica in mana si cum confunzi cina la domiciuliu cu mancatul in masina ai incurcat frigiderul cu debaraua.

©

Stiu ca ti-e jena ca si mie .   Daca raman fara curent 3 zile, am sanse mari sa-mi eclozeze 2 oua si sa-mi  inverzeasca un borcan cu mustar in frigider.

Ce-ai de facut?   Pai iti bagi mintile-n cap, scoti mastodontul din priza si din bucatarie  si-n coltul ramas gol,    montezi aparatura asta electrocasnica de prima mana.

©

via http://www.savefoodfromthefridge.blogspot.com/

Baietii  cu „halatul cat e doamna halatul„, a u aflat ca  un ou proaspat nu pluteste intr-un pahar cu apa si un morcov sau un cartof se pastreaza foarte bine tinut la intuneric, infipt in nisip.  Eu iti spun,  numara-ti ouale direct in cofrag si scoate capul din  f und rigider !!!

Pastreaza doar atata mancare cat ai nevoie. Mananca proaspat si nu gunoaie frumos ambalate.  Da banii pe lucrurii utile si nu ingropa banii in frigider ca in casa de valori.

Lucruri  mai multe afli aici.

Daca aduci o bere te asteptam  la masa.   Daca nu ajungi,  servim  mancare de legume.    Totusi daca vi si tu …  avem si morcovi 😉  😀  .

Pofta mare !

Un răspuns to “Zi-mi ce pastrezi in frigider, ca sa-ti spun cine esti.”

  1. vin la masa. saru’mana. despre cucusor?? are dreptate si multumim de informatii. ridic palaria si ma’nclin. am sa’ti dau de veste 😉


Lasă un răspuns

